Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Σουλτάν Αλ Σαούντ: «Στην κορυφή της Ευρώπης τον Παναθηναϊκό»


Ο Πρίγκιπας Σουλτάν Αλ Σαούντ με δηλώσεις του στις τηλεοράσεις των NOVA, ANT1 αποκάλυψε πως όνειρο του είναι να δει τον Παναθηναϊκό στην κορυφή του ευρωπαικού ποδοσφαίρου.
Ο πρίγκιπας Αλ Σαούντ δήλωσε στη συνέντευξή του στη Nova:

Θα ήθελε να μας πει ο Πρίγκιπας, πως προέκυψε το ενδιαφέρον του για τον Παναθηναϊκό;
"Καλησπέρα σε εσάς και στους τηλεθεατές της NOVA και καλησπερίζω όλους τους οπαδούς του Παναθηναϊκού.

Ο Παναθηναϊκός δεν είναι άγνωστος σύλλογος για εμάς. Είναι πολύ γνωστή ομάδα με περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας. Οι οπαδοί του είναι σπουδαίοι και αντιπροσωπεύουν αυτόν τον μεγάλο σύλλογο. Και εγώ είμαι ένας από τους πολλούς υποστηρικτές της ομάδας. Και δεν έγινα μια εβδομάδα τώρα, αλλά εδώ και καιρό υποστηρίζω τον Παναθηναϊκό και ήταν η ιδέα στο μυαλό μου".

Πότε εκτιμάτε πως θα ολοκληρωθεί η συμφωνία;
"Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν ολοκληρωνόταν σύντομα η συμφωνία και παίρναμε τον έλεγχο της ομάδας ακόμα και τώρα. Περιμένουμε να επεξεργαστούμε και να μελετήσουμε κάποια σημεία στην επίσημη πρόταση και στην συνέχεια να συναντηθούμε με τον κ. Βαρδινογιάννη στην Αθήνα. Και περιμένουμε να αναλύσουμε όλα αυτά τα σημεία, μαζί με τον κ. Τσάκα φυσικά που μας έχει μεταφέρει τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν. Είμαι ανυπόμονος να ολοκληρωθεί η συμφωνία, όμως χρειάζεται λίγος χρόνος για να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις".
Θα θέλατε να πείτε κάτι σε όλους όσοι έχουν αμφισβητήσει τις προθέσεις σας για την ομάδα;
"Θα ήθελα να απαντήσω σε οποιαδήποτε απορία έχουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στην Ελλάδα αναφορικά με το ενδιαφέρον μου. Ο μόνος στόχος μου είναι μεγαλώσω τον σύλλογο, να αυξηθούν οι φίλοι της ομάδας μας και να φτάσει ο Παναθηναϊκός κάποια στιγμή στην κορυφή της Ευρώπης. Αυτό θέλω μόνο και αυτό θα κάνω όταν υπογράψουμε τα συμβόλαια".
Αρχικά ο Πρίγκιπας είχε μιλήσει στον ANT 1 λέγοντας ότι ακόμα δεν έχει έρθει σε επαφή με τον Τζίγκερ αλλά είναι κάτι που θα συμβεί σύντομα.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
"Έχω ένα ξεκάθαρο πλάνο για τον Παναθηναϊκό και για την ομάδα. Αλλά δεν μπορώ να πω ακόμη τίποτα στους φίλαθλους σχετικά με τα σχέδια μου αν δεν υπογράψω πρώτα τα συμβόλαια.
"Θα έρθω σύντομα στην Αθήνα και θα ενημερώσω άμεσα όλους σας και αυτούς τους υπέροχους φιλάθλους"
Μέχρι στιγμής δεν έχω μιλήσει προσωπικά με τον κ. Βαρδινογιάννη σύντομα όμως θα έχω συνάντηση από κοντά για να μιλήσουμε για τον Παναθηναϊκό"


5 σχόλια: