Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Ζαν Μισέλ Γκενασιά: "Το 'Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούµαι τίποτα, είµαι λεύτερος' είναι για εµένα σύνθηµα ζωής."

Ζαν-Μισέλ Γκενασιά: Δεν γίνεται επανάσταση με ριάλιτι τηλεόραση


Το όραμά του Zαν Μισέλ Γκενασιά είναι ένα όραμα ελευθερίας.
«Στο βιβλίο («Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων») αναφέρω συχνά τον Καζαντζάκη, όχι µόνο επειδή αποτελεί για εµένα πρότυπο γραφής, αλλά και πρότυπο ζωής. 

 Το "Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούµαι τίποτα, είµαι λεύτερος" είναι για εµένα σύνθηµα ζωής. 
    Θεωρώ την ελευθερία υπέρτατη αξία. Ο αγώνας για ελευθερία είναι της ίδιας τάξης µε τον αγώνα για το ψωµί και την επιβίωση, µε τον αγώνα ενάντια στη φτώχεια, και κάποιες φορές πιο σηµαντικός, γιατί αν δεν είσαι ελεύθερος δεν µπορείς να αγωνιστείς για το ψωµί σου». 

πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου