Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Άλκης Αλκαίος: Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε





Από τον Καρυωτάκη στον Άλκη Αλκαίο μέσω του  Έντγκαρ Άλλαν Πόε



Στίχοι: Άλκης Αλκαίος

Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος

Σαν πλανόδιο τσίρκο τη ζωή μου τη σκόρπισα


Σε σταθμούς και πλατείες που με πάς δε σε ρώτησα
Τώρα δίχω ςπυξίδα τα ταξίδια μου κάνω
Τη φωνή σου ακούω μα τι λες δε σε πιάνω.

Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
Τώρα παίζεις παιχνίδι που μ'αφήνει αδιάφορο
Δεν κερδίζω δενχάνω σ'αγαπώ και σ'αρνιέμαι
Κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι.

Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου