Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Ο 12ος παίχτης !

Στο σημερινό ποδόσφαιρο και κυρίως στο ελληνικό συχνά γίνεται λόγος για τους υποστηρικτές μιας ομάδας και για το πόσο αυτοί συμβάλουν στην απόδοση της. Έτσι οι οργανωμένοι οπαδοί έχουν αφήσει και αυτοί το στίγμα τους στον τομέα. Είναι ένα θέμα με το οποίο δεν ασχολούνται πολλοί παρά μόνο οι ίδιοι οι οργανωμένοι. Κάθε ομάδα έχει τους δικούς της υποστηρικτές που τη βοηθάνε σε κάθε αγώνα εντός και εκτός έδρας. Η σύγκριση μεταξύ των οργανωμένων είναι ανούσια αφού κάθε οπαδός κάνει τα πάντα για να στηρίξει όσο το δυνατόν καλύτερα την ομάδα του. Παρακάτω θα δείτε το καλύτερο σύνθημα η αν θέλετε καλύτερα το αγαπημένο μου σύνθημα από κάθε μια από τις λεγόμενες μεγάλες ελληνικές ομάδες καθώς και τους στίχους τους.

Ε.Φ. Θύρα 13 (Παναθηναϊκός) Ο ύμνος της εξέδρας!


Τον ΠΑΟ μου, τον ΠΑΟ μου τον αγαπώ και ποτέ δεν τον αφήνω ,ποτέ δεν τον αφήνω , να παίζει δι-, να παίζει δίχως οπαδούς,να παίζει δι-, να παίζει δίχως οπαδούς κι όπου παίζει πάντα πάω, όπου παίζει πάντα πάω , να τον εβλε-, να τον εβλέπω να νικά,να τον εβλε-,να τον εβλέπω να νικά , τον Παναθηναϊκό μου,τον Παναθηναϊκό μου ,Τον ΠΑΟ μου , Τον ΠΑΟ μου τον αγαπώ. ΠΑΟ, θρησκεία, θύρα 13. ΠΑΟ, θρησκεία, θύρα 13.

Θύρα 7 (Ολυμπιακός) Είσαι στο μυαλό!


Είσαι στο μυαλό,κάτι μαγικό, όπου πας εσύ θα μαι πάντα εγώ να σου τραγουδώ, θρύλε ολέ ολέ, θρύλε ολέ ολέ...

ORIGINAL 21 (A.E.K.) Εσύ, εσύ της μοίρας μου γραφτό!


Εσύ εσύ της μοίρας μου γραφτό ,Μου παίρνεις την καρδια και το μυαλό ,Εσύ μου δίνεις λόγο να υπάρχω ,και μια ζωή την ίδια τρέλλα θα χω ,Δικέφαλε μαζί σου αρρωσταίνω ,Αεκάρα μού το έχασα το τρένο,ναρκωτικά γυναίκες και λεφτά
,τι να σου πουν εσένα όλα αυτά; ,ΑΕΚ ολέ ολέ ΑΕΚ ολέ ,ΑΕΚ ολέ ολέ ΑΕΚ ολέ..

Θύρα 4 (Π.Α.Ο.Κ.)Έχω τρέλα μες στο μυαλό!


Όοοο Παοκάρα έχω τρέλα μες στο μυαλό,όπου και να παίζεις πάντα θα σ'ακολουθώ για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω.

Super 3 (Άρης) Όσο θα ζω, χιλιόμετρα θα γράφω!


Όσο θα ζω,χιλιόμετρα θα γράφω και θα τραγουδώ,πως δεν σ'άφησα στα δύσκολα,σ'ακολούθησα παντού πιστά,ισόβια κι εγώ στην κερκίδα μαζί,ακόμα κι αν πεθάνω θα είμαι εκεί,ούτε ο θάνατος δεν είναι αρκετός, ούτε εσύ δεν θα είσαι μοναχός.

Και κλείνοντας ας δούμε μια κερκίδα από τους οπαδούς του ΑΠΟΕΛ που πιστεύω αξίζει να τη δει κανείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου